نوشته شده توسط : Korosh

 

معرفی انواع گل و گیاه آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی، شرایط تنفس در هوایی پاکیزه و لذت حضور در محیطی با طراوت و پر انرژی را برای شما فراهم می کنند و با اعجاز طرح و رنگ، روحیه ی شما را بهبود می بخشند. از این رو شما می توانید با تهیه ی انواع گل و گیاه آپارتمانی و آگاهی از شرایط نگهداری آنها به فضای منزل خود پویایی و نشاط ببخشید.

خرید گل و گیاه آپارتمانی لوکس

معرفی انواع گل و گیاه آپارتمانی

خرید استند گلدان فلزی

از جمله انواع گل و گیاه آپارتمانی میتوان به بنفشه آفریقایی اشاره کرد. بنفشه آفریقایی دارای گل های رنگارنگی به رنگ صورتی، سفید و بنفش می باشد. نگهداری از گل بنفشه آفریقایی امری پیچیده نیست. تنها کافی است که آن را در محیطی نورگیر قرار داده و در مواقعی که خاک آن خشک به نظر میرسد آن را آبیاری کنید. یکی دیگر از گیاهان مناسب جهت نگهداری خانگی، گل حسن یوسف است. این گل دارای شکل ظاهری و رنگ های متفاوت است و ظاهری زیبا و بسیار چشم نواز دارد.

خرید استند گلدان

خرید گلدان سفالی

 از جمله خاص ترین انواع گل و گیاه آپارتمانی، میتوان گل بسیار زیبای اسپاتی فیلوم را نام برد. این گل دارای برگ های قاشقی سبز رنگ و گل های کوچک سفید رنگ است. زیبایی کم نظیر این گیاه سبب محبوبیت چشمگیر آن در بین عموم مردم شده است. این گل برای نگهداری در فصل های گرم سال مناسب تر است و نور ملایم و غیر مستقیم را ترجیح میدهد.

آگلونما گیاه آپارتمانی دیگری است که از دوام بالایی برخوردار است و برگهای آن زیبایی چشمگیری دارد. این گیاه شرایط نگهداری بسیار آسانی دارد. همچنین اگر به دنبال گیاهی خاص و منحصر به فرد برای نگهداری در منزل خود هستید، میتواند گل منحصر به فرد کروتون را انتخاب کنید. این گل آپارتمانی زیبا به زیبایی کم نظیر برگ هایش شهرت دارد. برگ های این گیاه دارای ظاهری بیضی شکل، با رنگ های مختلف همراه با رگه های صورتی، قرمز، نارنجی و زرد است.

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 | نظرات ()